Jag fick: Jag åt glass med en pommesfrites för att jag älskar funny home videos.

Skriv först vad som står efter den månad du är född i.
Januari: Jag åt
Februari: Jag bada med
Mars: Jag rökte en joint med
April: Jag körde gocart med
Maj: Jag åt glass med
Juni: Jag mördade
Juli: Jag myste med
Augusti: Jag brottades med
September: Jag sköt
Oktober: Jag dansade med
November: Jag högg
December: Jag sov med

Välj den dagen (numret) som du är född på
01-min älskare
02-min hund
03-en narkoman
04-en bög
05-en kondom
06- GANDALF
07- en hippie
08- michael jackson
09- en porrstjärna
10-Paris Hilton
11-en apa
12-spindelmannen
13-drottningen
14-en katt
15-ett påskägg
16-en luffare
17-en rökare
18-en strippa
19-en häst
20-en hemlös kille
21-en drink
22-min bästa vän
23-påven
24-mitt ex
25-en bonde
26-en golfboll
27-en påse algrens bilar
28-en pommesfrites
29-en vampyr
30- din oboy
31- en zigenare

Välj färg/utseendet på din tröja.
Vit- för att jag är värd det.
Svart-för att jag är så sexig.
Rosa-för jag älskar funny home videos.
Röd- för jag har så grymma bröst.
Brun- för jag hatar mitt liv.
Lila- för att jag är bög.
Grå- för att jag älskar marijuana.
Annan- för att jag har DD i bh-storlek.
Grön- för att jag älskar och snorta haroin.
Orange- för jag har rökt crack.
Topples- för att jag har en nudel i min näsa.
Silver- för att jag levererar.
Blå- för jag är cp.
Gul- för att jag kände för det.
Guld- för att min mensperiod just starta.
Ränder- för att jag är en soldat.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0