Ajsa och Malin

Hur dåligt jag än mår. Så fattar jag inte hur ni orkar stå ut med mig. Hur mycket jag deppar, hur mycket jag klagar och hur mycket jag gråter.
Så finns ni ändå där för mig. Som sagt, jag fattar inte hur ni orkar stå ut att trösta mig. Men när ni gör det så värms hela jag.
Känslan av inte palla med livet mer, men ni tar ifrån mig den känslan.
Mina tårar torkar ni bokstavligt bort. Hur töntig jag ens ser ut när jag gråter så accepterar ni mig. Ni tillåter mig gråta när det kommer.
Hur jag ens har fått så fina vänner som er, det fattar jag inte själv.
Mina tårar rinner, men resten av tårarna som kommer.. Det blir bara glädje tårar.
Jag älskar er något enormt! ni fick mig att inse, att jag inte kan leva utan er!
Mina bästa vänner <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar dig.

2012-10-18 @ 19:11:44
URL: http://malinalnefjord.blogg.se
Postat av: Ajsa

Älskar dig!! <3

2012-10-20 @ 16:20:27
URL: http://ajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0