punkt punkt ..

Jag vill inte ha några telefonsamtal eller meddelanden. Eller tvungen att stänga mina ögon och börja fantisera.
För jag vill ha er här och nu. Framför mig, så jag slipper sakna er så mycket.
Önska vi inte var så långt bort från varandra. Mår så skit just nu. Ingen vet. Bara jag.
Vill berätta för er, men är för svag Om ni inte är framför mig
När ni var här och jag alltid kunde berätta. Slapp mina tårar rinna fortare och mer
Ändå om jag inte är det, så känner jag mig så himla ensam utan er.

|En kram från sin bästa vän
|Skrattet och leendet från Pakorn och Tongchai
|All kärlek från min moster, Linda
|Det höga garvet från min barndomsvän
Nej det räcker inte, snälla om bara någon ut av er var här. Hos mig, precis nu.
Ni som lyssnar. Jag vill så gärna berätta.

.. <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lyssnar alltid. <3

2012-07-21 @ 12:26:33
URL: http://malinalnefjord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0