Torsdag

Torsdag igen! Fixade en pepparkaks-deg förut som ska stå i ett dygn tills imorgon. Sen gjorde jag mig iordning för att ge mig ut till min andra spruta livmoderhals sprutan
Där mötte jag Camilla :) Det var ett tag sen sist, så det var roligt att ses igen. Vi skulle in till samma läkare. Och jag skulle va där kl 16:00 & hon 16:15. Men ändå så får hon sin först och jag en halv timme senare. Bra va'
Men är lite små stolt ändå.. ^^ Tror aldrig det har gått så bra för mig, med tanke på vilken sprutskräck jag egentligen har.
Sen när jag var påväg hemåt så ringde Ulle. Vi bestämde oss för att träffas hon jag och kasandra. Vi drog oss till stan där det var mycket folk pga Vis-festivalen. Men det var kul, för det var lite ''småmarknader'' överallt Eller hur jag ska kalla de^^
Våra sex ögon sammanlagt fick syn på något vi fastna vid.
* Jag vid thai wook
* Ulle vid kebabmästarn
* Kasandra vid munkarna
Men ändå avsluta vi ännu mer ätande i Mcdonalds. Jag var för sugen på glass! ^^ Haha två mcflurry :$
Innan hem vägen så fixa både Ulle & Kasandra tattos! ^^ Inte riktiga, men visst var dom snygga? :D

Avslutade detta inlägg med tre bilder på hur jag ser ut idag Hm ego det där lät!
Anyway, jag har haft jätte roligt idag. Tack till er som gjorde min dagen helt toppen! You are awesome and Love u guys!


Kommentarer
Postat av: ulle

jätte rolig dag gumman <3
kram <3

2012-07-13 @ 13:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0