Chill- Inte chilli- Men chillat!

Dom tre senaste dagarna har jag haft en liten spadag för mig själv. Bara älskar att ta ett bad och skita i allt runt omkring mig. Och så har jag gjort lite hemgjorda ansiktsmasker. Jag borde kanske ha tagit en bild men jag gav min kamera lite semester med ^^
Mitt umgänge har jag tillbringat tiden med mina föräldrar. Förr eller senare inser man att dom är inte så tråkiga ^^
Haha särskilt mamma, hon vet hur hon ska få mig och skratta :D
Efter mammas jobb idag så tog vi oss tid till att kolla runt lite i stan. :)
Man känner sig lite efter med tanka på hur mycket som har förändrats där ute som till exp Västerport

I helgen bästemde mina föräldrar och jag att dra oss till Oskarshamn :)
Mamma och jag är supersugna på att kolla in asiatbutiker lite igen Vi får en sån här asiatkick
En tröst till oss som saknar thailand,kina,vetnam osv

Eftersom lilla jag har vänt upp och ner på dygnet nu så kan jag inte sova på kvällarna. För att mina ögon stänger sig inte förns tidigt, tidigt på morgonen. Så jag ska nog städa hela mitt rum i steg för steg. Damsugare får vänta tills morgon bitti

  Ett armband jag köpte på guldfynd. Det var 70 %. Det fanns ännu mer och välja på. Kanske mycket finare
  också för eran smak, men jag drogs till de. Tycker de va ett så himla sött armband ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0