Sommaren, vart är du?

Jag är så less på alla regnande och skit väder som vi har. Man blir så deprimerad. Det ända jag kan se är att va hemma och äta. Äta och knappt göra nånting - de var inte det jag såg fram emot den här sommaren.
Anyway, jag skulle videosamtala med en skype kompis igår. Vi har snackat mycket och jag har inte märkt nått sånt här med honom förut. Bara en helt vanlig konversation. Och han frågar mig Vill du se mitt bagage, det tar fort. Jag tänkte mer Aha, han ska säkert åka bort och visa vad han har packat. Så jag svarar visst och han ringer upp mig. Vi snackar lite vanligt och han frågar om jag ska visa nånting och jag blir mer & mer VA?
Han frågar om jag ska visa min byst eller min rumpa.
Ja, jag vet inte vad jag ska börja. Mitt svar blev helt stimmigt' Nej nej nej! varför skulle jag göra det? jag har aldrig gjort det förut och varför ska jag börja nu? Jag blev en aning äcklad men vi hade jämt haft en bra konversation innan så jag tänkte strunt samma. Forget it. Så då bad jag han visa det han skulle, för det var just därför han ringde. Men så börjar han dra ner byxorna.. Självklart la jag på direkt.
Men vill du se mitt bagage? Känner mig så efter.. Jo jag borde ha fattat.
Byta samtalsämne? Jo visst. Nu när det inte finns så mycket och göra så kanske det är bra och tänka på sig själv någon gång ibland? :)
Jag nöjer mig med ett avkopplande varmt, fotbad idag ^^

Ibland kan sånt här få mig på andra tankar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0