Miss World

Hej igen! Otroligt att jag fortfarande har besökare, ändå om mitt bloggande är så uselt ^^ Tack för att ni fortfarande tittar in :)
Idag har jag kollat på Miss World- live med mamma. :) Det var många som var riktigt vackra! Och China vann. Hon var helt klart en värd vinnare :)
Jag började få tårar när jag såg kronan sättas på huvudet av förra årets vinnare - Miss Venezuela, Ivian Sarcos
Dom här tjejerna har inte bara utsidan. Dom visar att insidan är nyckeln till deras hjärtan - med det menar jag att dom står för att vilja förbättra och stödja/hjälpa andra.


Bild från förra årets Miss World

Och detta är årets vinnare! Miss China är Miss Word 2012 Otroligt fin tycker jag! fast tråkigt att man inte får behålla kronan ^^ hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0