hello!

Det som var bra med skoldagen idag var att jag klara provet :D tummen upp för de!Och att vi sluta 13:15. Efter skolan så åkte jag och Malin till stan för att köpa en tröja till henne. När det vart klart så åkte vi till skolan igen för att jag skulle ha thailänska. Vilket jag inte har haft på flera veckor nu..
Sen så åkte Malin och jag hem till mig och pluggade. Vi tog och käka lite. Sen så går vi in till mitt rum igen och jag har tydligen fått ett meddelande. Ah på ca 4 minuter så blir jag redan kallad bitch & hora. Jag tycker synd om dom människorna. Dom är  ''tuffa'' på nätet men bakom skärmarna så är dom rädda och vågar inte göra nånting.
Tips: Snälla säg inget. Om jag hade varit fel person nu så kanske jag hade gett på dom. Men tur var så var jag inte det.
Nu har jag säkert lagt ner 2 timmar på att snacka i telefon ^^ mehehe

Kommentarer
Postat av: TJÄNA PENGAR OCH FÅ FLERA TUSEN BESÖKARE

Låter 13 00 kr på två dag fel för din blogg? Hur tror du Kissie har råd?

Då får flera tusen läsare + åk på resa med kompisar till new york och shoppa inne i victoria secret? Får du inte åka på resa?

Passa då på köpa allt som är inne och bli populär?

OCH kända designers kommer även vilja samarbeta med dig!

Så jag lever och jag har precis fyllt 15 år..

JAG LJUGER ALDRIG och har alltid bevis upplagt: http://tjanapengarenkelt.blogg.se

2012-04-24 @ 22:38:47
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/
Postat av: bella

söööt :)

2012-04-28 @ 15:16:46
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0