Hej blogg läsare!♥

Dålig uppdatering Har inte haft så mycket tid/lust dom senaste dagarna. Men jag ska nog slänga in ett par extra inlägg framöver. :)
Igår hade jag sovmorgon till 10, samma idag med. Men jag orkar inte va kvar i sängen när solen tittar in.
Så mysigt med sommarkänsla ^^
Ja, vi var inne där på igår. Då va hela vårat arbetslag på lysingsbadet (7c,8c&9c). Vi tävlade i olika grenar om vilken klass som var bäst.
Tycker dock att 9c fuska.. antagligen att dom ville få ett fint avslutande. men men :)
När jag kom hem så ringde Samira. Hon kom till mig så snacka vi ut. Ett par timmar efter stack hon hem och jag tog en promenad med Ulle och Jessica.
- Nu är jag så förbannat trött! Har inte sovit på hela natten. Men jag anstränger mig med att prata, så att inte mina föräldrar fattar att jag har varit uppe hela natten.
Jag ska försöka sluta sova på dagarna och lägga ner mer sömn på natten :P Bara att bita ihop
Malin kommer strax! Får väll dra mig mot badrummet. Vi har köpt hem en helt ny tandkräm som jag bara måste testa! ^^ Först i kvarn eller vad säger ni xD ;)
och så här ser jag ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0