Tack för alla gratulationer! <3

Ja idag fyller lilla jag år! De året man kan ta moppekörkort, ja då fattar ni nog hur gammal jag är ;)
Efter jag hade gjort iordning mig på morgonen så såg jag att folk skrev Grattis på facebook. Så kom jag på just det jag fyller år idag ju. Det kändes inte som de för jag blev firad i lördags av familjen + Samira ^^.
På morgonen idag fick jag ett fint paket av Malin. Tack du <3 En födelsedags present som jag själv skapa var att jag nu är godkänd i matte! :D Om vi ska prata om det fysiska så har jag rent ut sagt mått skit. Hela min överdel gör jätte ont. Det är som att jag kan höra huden skrika. Nu vet jag ju varför det finns solkräm.. O_o Jag har provat med lite filmjök. Mitt mentor föredrog Alevera, men jag har inte haft tid att sticka ner till stan. Så jag tog och sov ett par timmar för att glömma smärtan. Efter det var klockan redan snart 8. Jag öppna dataskärmen och såg att Ulle skrev. Vi bestämde oss för att dra ner till willys. Jag fick välja vad jag ville ha. En vattenmelon  ^^ (tack Ulle <3) & så njöt vi av lite jordgubbar på hemvägen. Det godaste jag har ätit på länge :)
SweetBerry-läppglans
Örhängen och halsband
Tack Malin! <3

Örhängen och halsband från Samira , Tack hjärtat!

Parfym från mamma, thank you mammi <3

200kr av pakorn <3

Min favorit! Playboy strumpor! :D

Sist men inte minst Logitech HD Webcam från Tongchai<3
Tack allihopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0