Om mindre än en timma börjar eurovision.. :'D

Som rubriken lider Om mindre än en timma börjar det! :D Hoppas det kommer bättre låtar den här gången. Fast jag har ju redan fått en liten favorit, Romänien. Jag sjöng en text till det jag skulle plugga på lite itaget och följde rytmen till musiken.
Efter so lektionen idag så blev det att sticka till bryggarn för att kolla på en dansuppvisning. Hela skolan var där och lite från andra med. Dom var bra, bara att jag själv blev en aning avis. Dom såg ut och ha så kul där uppe ^^ Här själv satt fastklistrad på en stol. Det gjorde jätte ont i ryggen för man ville inte täcka för dom andra där bak.
Efter dansuppvisningen/föreställningen så stack jag och Cissi in och kolla efter en morsdag-present till min mamma.
And i hope she like it Där efter så stack vi hem till Cissi för att göra iordning för en picknick. Hon gjorde en härlig fruktsallad till mig! Haha vill ha mer!
-Japp.
Dagen är ännu inte slut för mig än. Kolla på eurovision snart och sen plugga till ett biologi prov imorgon.
Jag är sjukt irriterad för att jag har fått 2 styckna surrande flugor in i mitt rum! -.-
Tips! Ska du ha balkongen/altan öppen, så stäng sovrums-dörren. Nu vet jag inte hur jag ska få bort dom.. Antagligen så kommer jag slå bort min mammas blommor..
OBS! var det bara jag som la märke till den här ?
''skapa kollage, bildspel, mm'' Jag som är lite trög fattar inte riktigt hur man gör.. ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0