Moster

Det är obeskrivligt hur mycket jag saknar dig! :'( Det bara forsar tårar ifrån min skind.
Jag skulle kunna göra allt för att få se dig igen, för att få dig tillbaks.
Hitta väskorna som du satt i flera timmar och vävde åt mig. Så mycket tid du la ner för bara lilla mig.
Du brydde dig verkligen om mig. Varje gång du blev arg var de till exp för att jag åt för lite.
Du tog alltid mina samtal före dom andras. Du är min ängel i himlen <3 den finaste mänskliga varelse som jag har mött! Älskar dig föralltid, ändå om jag skulle tappa minnet så ska jag ändå se till att minnas dig.
Det är obeskrivligt hur mycket jag älskar dig , vill ha dig här och nu :'(

Chan kitung Na-e mak. Chan see djai. Kon ben nang-fann kang sawain
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0