hello

Chattar med Malin just nu. Våran konversation handlar om att jag gick promenad i klackskor xD haha jag håller med henne! Det är ju inte dom bästa promenad skorna precis..
Ne men jag har haft problem med skorna den sista tiden.. Mina sneakers har jag fått blåsor av 3 gånger nu och jag våga inte chansa på en fjärde. På en 3 timmars promenad är det verkligen inte skönt med blåsor.
Så det fick bli klackskorna.. Men dom var förjävliga rent ut sagt! Särskilt på hemvägen' Jag gick bara saktar och saktare för att jag fick så otroligt ont.
Men såhär ont märkte jag inte att jag hade :P
Där ser man vad ett par skor kan göra.. *Aj*

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ush! Vilken obehaglig bild! Du borde inte lägga ut sånt här man mår bara illa av det! Det är äckligt

2012-05-04 @ 00:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0