Godkväll! ^^

Hello! :) Idag har vi haft orientering. Det gick ganska bra & det får jag tacka Ajsa & Malin för ^^ En del kanske de gick lite mindre bra för.. som att gå vilse tilll en annan stad..
hehe sa inget ^^
Sen så hade jag omprov i matte. Sjukt glad att jag klara de :D
När jag kom så städa jag upp lite. Mitt rum såg ut helt katastrof efter all pluggning igår natt..
Sen ringde Samira så vi snacka lite om lördagen. Längtar sjukt till finalen i Eurovision Song Contest på lördag. Dom länderna som har köpt sig in till finalen var rätt bra. Kanske lite väl motstånd mot sverige? Men jag hejar på Looren!
- Heja sverige! :)
Efter så ringde Ulle upp. Sjukt länge sen vi snacka. Vi bestämde oss för att dra ner oss mot stan.
Spara eller slösa?
Slösa den här gången. Ibland kan jag bara inte stå emot ^^ Haha önska nästan att jag hade glömt plånboken hemma. Men måste man så måste man ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0