träningsugen

Att jag inte skrev något igår var för att jag hade fått utegångsförbud för att jag kom 10 minuter försent hem..

Jag är så sugen på att gå ut och träna! eller kanske mer promenad sugen?
Imorgon ska jag ta itu med det hela igen :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Först blev det skola. Vi hade matte-prov idag.. Och det gick väll lite sådär :/ Sen stack Cissi och jag till Sahara och sen till mcdonalds för att ta itu med en McFlurry ! ^^
Sen tog vi bussen hem till henne. Jag har både skratta och deppat :P Men Cissi trösta mig och hon lyckades få mig till bättre humör. :)
Imorgon kommer Samira hit och sover över :D saknat henne så!
Men nu blir det att sova
- Godnatt med er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0