I'm so done with you

Att jag har lagt ner så mycket energi på dig' Så mycket tid för ingenting! Jag fick frågor som Vad ser du i honom?
Svar: Jag vet inte längre.. Från första början så kände jag mig bara äcklad.. Ja bara lekte med' sen så lärde jag mig att gilla honom.
Till mig sa du att du gillade mig mycket, men mot mina kompisar gilla du mig knappt.
Du var min humörsvängning' Du gjorde mig glad sen sårar du mig igen. Om och om igen.. Det bara gick runt så i cirklar. Så här har jag mått i mina 3 första månader de här året.
Jag har ingen fet skäft' Jag berätta bara för mina vänner hur jag kände. Tro mig du skulle ha gjort samma sak. Och mina vänner är inte hela västervik som du säger.
Jag har försökt säga dig att jag inte gillar dig längre.. Men du tror mig inte. Okej, visst! Det är väll självklart att mina känslor inte riktigt har dött en. Men jag kämpar för att glömma dig det är därför jag säger att jag hatar dig/gillar inte dig.
Jag kände mig ful när jag inte var värld dig längre. och dina kommentarer idag var Du är inte ful du är söt, sluta tänk att du e ful. Han har rätt jag ska inte tänka att jag är ful! Det är han som är ful ihuvet. Hur kan man gilla 100 samtidigt? De här jag fick höra från ett annat öra Jag blir mycket hellre tillsammans med en gatu- tjej än henne .
Bra! Men varför sa du inte de från början än och sätta in tungan i munnen på mig?
Allt var så onödigt! så onödigt och så omoget och leka med mitt hjärta. Hur kunde jag ens drömma om ordet VI'
Acceptera att han inte vill ha dig Men självklart? Det är ju så lätt att kliva upp igen när det ändå är du som tar upp mig igen..' Tsm*kompisar*Tsm*kompisar*Tsm.. och så är vi där igen! Vi är bara kompisar. Varför inte bara låta han va kompis med dig. Vet du vad' Nej inte den här gången! Jag orkar inte mer. Vi behöver inte va kompisar för nu finns det inget vi längre. Jag vill bara inte ha nånting med dig att göra.
Det är nu det är dags att vakna, sluta drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0