heej! :D

Ändå om det tog sån tid så har jag insett nu att jag behöver inte dig! :)
synd att det tog en sån tid att fatta de..*
för jag orkar inte hålla på och tro att det ska hända något när det aldrig händer.. du säger jämt att vi snart ska bli tsm men sen är vi där igen, vi är bara kompisar. Om och om igen!
Jag behöver inte dig! jag har mer chanser i livet. Bättre.
Nu är jag i tonåren, det är nu jag ska ägna mig tid åt mina vänner.
Jag märkte det igår.. Jag börja gråta.. och dom fanns faktiskt där för mig, det värmer så <3'
Jag är inte populär jag är inte snygg osv, men det behövs inte. Jag har ju redan de bästa vännerna! Bättre kan man ju inte önska sig.. Och vad ska man ha en kille till nu? Den riktiga livs kärleken kommer inte en' Det dröjer ett par år! Dom här tonårs åren ska jag lägga mer tid åt mina vänner!

Killpause helt enkelt! :D
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men nu ska jag träffa dom bästa! <3
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0