Hola!

Jag har försökt & försökt och komma in på skiten men inte lyckads. Nya ändringar som uppdaterades och jag hade ingen aning om hur man gjorde ett blogginlägg
Men det har har blivit normalt igen så jag hoppas det förblir så nu. :)
När Ulle kommer hem sen tänkte vi dra oss och panta. Se om jag hittar någon fika :) För vi drar oss nämligen till norrköping imorgon. Längtar!!! Det va ett tag sen sist! :)
Eftersom jag är så excited så vet jag inte om jag lyckads få någon sömn inatt ^^
Ja, annars så tycker jag att vi har det sämsta vädret, eller vad säger ni?
Skulle egentligen blivit riktigt deprimerad men jag fick ett så himla sött sms när jag vakna ^^

Aww! saknar dig sketa mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0