- SOMMMMARRRR!

Kan inte fatta de att det är sommar nu' Så otroligt skönt. Har startat sommaren med massa sömn Hehe ^^
Idag mår jag inte så prima för jag är lite småslö och hängig. Men mamma gav mig i uppdrag att fräscha upp badrummet idag Uhhh där lät jag som att vi var en smutsig familj, som levde i en kloak hela dagarna ne verkligen inte, det ska bara bli renare än renast ^^
Egentligen skulle jag va med Samira idag men vi tänkte ses på torsdag. Jag kanske tillbringar dagen med Malin imorgon.
Min moster Åh ringde från tyskland igår. Hon hade lurat mig att hon va gravid och skulle få en pojke.. Lättlurade lilla jag' skulle det här va ett sent april-skämt? Men saknar henne så Det blir nog att dra mig dit nästa sommar! :)
Och vad händer mer i sommar? Jo jag prata med mina föräldrar igen om det igår, det blir troligen liseberg.
Känner mig lite forever alone just nu. Dom nära och kära åker ofta bort nu. Eller så tar jag bussen till mina thailändska värdinnor. De va ett tag sen man träffa dom.
För övrigt består mitt liv av sömn,facebook,skype,king & spotify. Haha nä' mer grejer kommer hända
Men nu ska jag göra min plikt badrummet

Kramisar på er!

Kommentarer
Postat av: test

hej

2012-06-25 @ 07:56:19
Postat av: Ellen

Hej! Fin blogg du har. Skulle bli jätte glad om ville läsa min <3

2012-06-25 @ 09:11:29
URL: http://thatokarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0