Fuck the weather

Ni vet att jag jämt klagar om vädret.. Men kolla ut' Snart börjar det väll regna igen. Men jag ska inte klaga för mycket :)
Det sägs att det ska bli finare framåt lördagen, då jag tänkte åka ut med mina föräldrar och plocka svamp. Det var länge sen jag hängde med.. och jag vet hur mamma stormar av glädje. Minns när jag var liten :')
Haha när jag såg en orm.. Jag fick rida på mammas rygg i resten av dagen.. Och våran svampdag kunde va runt 5- 8 timmar lång.
Men det roligare är att jag hatar svamp.. men älskar blåbär :D Ja det kanske är därför jag ens går med på det här' ^^
Nu tänkte jag fortsätta spela klart ett spel som snart ska avslutas för ikväll och jag tar och lägger mig.
- Godnatt på er! <3
 

Saknar dig

Kommentarer
Postat av: ajsa

Jag saknar dig oh grymt mycket! Love you!!! :***

2012-07-20 @ 16:22:51
URL: http://ajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0