En tur i naturen

Idag har jag varit ute i skogen, i 6 timmar med mina föräldrar.
Ändå om jag inte alltid har gillat naturen så trivdes jag väldigt bra idag. Frisk doft direkt från naturen. Vi plockade både kantareller och blåbär :)
Bara efter redan 5 minuter så dyker en orm upp..

Tack gode gud att dom är mer räddare för oss, än vad vi är för dom
Jag blev allt glad och hitta lite svamp själv ^^, med tanka på hur mycket mamma hittade..
När jag kom hem så blev det att duscha. Otroligt skönt måste jag säga :P
Har tagit lite kvällsmat. Jag vet att det inte är bra och äta på kvällen men det här är faktiskt ingen fara. Inte mycket och bra vitamer Med mera bra för magen

En näve blåbär
1 halv dl havregryn
1 dl filmjölk
3-4 skivor i banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0