Movie time

Strax efter praon idag så blev det att va med Ajsa. Vi har inte träffas på snart en vecka, och det är en lång tid för min del ^^. Vi tog och prata ut. Skönt och få ut allt. *pust*.
Sedan så tog vi och kolla på '' My Sister's Keeper''.
Den var rätt bra men också ganska lång tråkig. Jag som trodde att lilla systern skulle hjälpa stora systern att överleva men det var tydligen helt tvärt om.. Så för mig var det ett stort - .
http://www.youtube.com/watch?v=J1w6jqvy8Yw

Betyg: ★★✰✰✰

Men annars har dagen fungerat bra eftersom jag har fått umgås de sista timmarna med den bästa!❤
Har inte jag den sötaste vännen?

Kommentarer
Postat av: ajsa

aww så söt du är! älskar dig <3

2012-02-09 @ 22:02:50
URL: http://ajsaaa.blogg.se/
Postat av: adelina

I love u too sweatheart! <3

2012-02-10 @ 17:48:37
Postat av: adelina

I love u too sweatheart! <3

2012-02-10 @ 17:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0