Onsdag Torsdag Fredag

Har inte kunnat blogga pga att intenet knappt har funkat. Har jag haft tur så har jag lyckas att komma in på facebook i ett par minuter men mer blev det tyvärr inte..

Onsdag: På något vis var jag riktigt depp tack vare det regnande vädret. Efter skolan var jag med Zehra. Sen stack vi hem till Ajsa och hade lite kul där. :)

Torsdag: Jag hjälpte Malin och göra klart hennes födelsedags present. Sen vid 9 så stack jag och Ajsa till ungdomsmottagningen. Och det blev inte de resultat jag hade förväntat mig.. Jag grät och systern där ringde till sjukhuset för att boka en tid. Jag åkte med mina föräldrar kl 3 till sjukhuset. Bara att doktorn kom 40 minuter försent'. Doktorn gjorde en undersökning på mig, som var väldigt obehaglig. Men enligt henne så var det bara en infektion. :) Jag ska få se mina provsvar på måndag. Så jag hoppas hon har rätt! Vi fick recept som var lindrande, så det blev att åka upp till apoteket och köpa. Det som var positivt för mig igår var för att jag fick en ny soffa igår! :D (bild kommer nog sen) & att Pakorn kom hem igår <3 saknat han så!

Fredag: Äntligen fredag eller vad säger ni ;) Idag hade vi ett fysik-prov.. Jag kunde typ inget men jag skrev något iallafall på alla frågor. Så jag HOPPAS att jag klara de! Efter det så blev det ett tyska-prov men det gick nog fint. :) Jag blev hämtad från skolan idag för att jag och mina föräldrar skulle till dolla store :D Lite inköp:



Ha-ha-ha! Mitt hjärta stanna nästan. Mina föräldrar sa att jag skulle fått ett husdjur och jag trodde det va en hamster..
- Taaaadaa! En kattunge! Av porslin O.o


Kommentarer
Postat av: Ella

Sv: Nyttiga chips! Woohoo! Det är superduper gott! Ha en mysig fredagkväll!

2012-04-27 @ 20:38:33
URL: http://tastebyella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0